Resan till stockholm !









































Fredag: kom till bussen och då var det bara jag och marina som var där. dom andra tjejrna var sega men kom inom kort..
vi satt på bussen i ungefär två och en halv timme och under nästan hela bussresan dit satt alla och lyssnade på musik och tog det lungt utom jag som sov.. när vi kom fram till stockholm gick vi på toa och det där toa besöket kostade mig 10 kr. ska man behöva betala 10 kr för att få pissa lite i sverige eller? men nu var det så att det var det ävrt efter allt drickande på bussen! efter det tog vi tunnelbanan hem till matilda och lämnade våra grejer för att dra ner till affären för att handla mat och grejer... när vi sedan kom hem vart det att laga den och packa upp.. sen blev det att äta maten och chill dricka! sen vara alla skit trötta. men då ringe chadi och sa att han var på väg. så han kom till oss ett tag innan han drog vidare och vi la oss direkt i sängen...

Lördag: pallar inte skriva allt vi gjorde på lördagen men vi drog oss in till stan köpte en hel del och sen hem igen för att fixa oss och sedan åka in till stan och träffa isak. hur det blev med resturang är en lång historia.. slutade med att vi åt på max. sen drog vi alla hemigen och kollade på film. när nästan filmen var slut gick isak och la sig och sov för han var tråkig och vi andra såg klart filmen.. sen snackade vi lite och gick och sov!

Söndag: sätter mig upp i sängen och blir lite små skraj av att isak sitter vid soffan...
men somnade om... när jag vacknade var alla uppe och vi började med att käka lite frukost..
sedan drog isak hem till södertällje och vi började göra lunch och packa våra grejer.. sedan åkte vi inte till stan för att göra det sissta.. vi hittade ett ställe som sålde billiga Whyred grejer.. jag och johanna fyndade en röd klänning för 50kr som hade kostat hela 1300 kr ! självklart så skulle johanna räkna ut hur mycket rabbat det blev.. och det blev hela 96% rabbat!  nu har jag ont i mina fingrar och orkar inte skriva mer.. puss på er brudar som gjorde helgen så himmla bra!

























.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0