23:33


på bilden ser ni min super snygga tröja från ZARA.

idag efter praktiken så gick jag och träffade chad vilket var mycket trevligt.
efter det gick han hem och jag till sporthallen för att kolla på mina brudarna.
jag kan inte spela riktigt. har för ont i min handled.
det är inte direkt jätte roligt att kolla på när alla tjejer spelar och jag sitter på bänken och tittar på ...
men vad fan ska man göra?
i morgon börjar jag halv 2 och jobbar till halv 9. ganska skönt ändå för jag behöver sova.

annars för er som vill veta så vaknade jag med blod på min kudde i morse.
vill du veta varför? fortsättning följer!!

Would you believe me when I tell you
You're the king of my heart?

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0