22:40

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om godis - jag älskar godis
Hur många gånger i veckan äter du godis - FÖÖR OFTA !
Äter du oftast nyttig mat - så ofta jag kan.
Brukar du skratta för dig själv - hahaha, alltid
Du ger mycket komplimanger till andra - alltid ärliga komplimanger;)
Är du nöjd med ditt förnamn -  helt okej.. bättre än andersson
Tycker du att du själv är smart - haahahha
Vad är det sämsta hos dig - jag kan inte erkänna när jag har fel.
Har du bra självförtroende - helt okej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - pfft..
Känner du dina grannar - känner är fel ord. men vi hälsar.
Gillar du skolan - gillar är fel ord. men det är helt okej :)
Har du någon gång skolkat - ´det har hänt.
Spelar du något instrument - gitarr & piano (yy
Sporter/aktiviteter har du gått i - går i volleyboll gick i dans och aerobix förut :)
har du några tatueringar - nope, men det kommer när jag är 18
Tycker du om djur - absolut
Vill du gifta dig - någon gång i livet vill jag det,
Vill du ha barn - jaaa.


BRUKAR DU...
Sova - det måste man. annars blir man trött.....
Ta mediciner du inte borde ta - .
Snusa - det kan hända en del att jag gör det. ;)
Klä dig i svart - det händer ofta.
Lita på folk - har svårt att lita på folk.
Drömma mardrömmar - hände ofta förut men inte så mycket längre..
Gå i skolan - ohja..
Gå i kyrkan - jaa, det brukar jag göra.
Ljuga - isånna fall har jag en anledning för det.



bilden är ifrån i sommras på mig och gabbe..

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0