Ligger i sängen med mina underbara systrar

Vad heter du: Alice
Ålder: 17
Vad gör du: ligger i min syrras säng och kollar på film.
Vad längtar du till: min 18 års dag.. sommaren...
Vad händer i helgen: Fredag : julafton Lördag : försöka komma ut någon stans med karro annars drar i på fest med hennes kompisar. Söndag : dom bääästa kommer hem till mig !
Senaste hånglet: Tom....
Vad har du på dig: jeans, linne och en kavaj
Favoritöl: Hatar öööööl
Vad blir du glad av: Kärlek & vänner
Vad blir du ledsen av: kärlek & svek
Vad ska du göra idag: sova hos mina systrar
Favoritsnabbmatställe:stångebros gatukök
Vilken låt lyssnar du på nu: lyssnar inte på någon nu.

Vad dansar du till: hip pop
Vem saknar du: i miss my dad
Nått någon inte vet om dig: finns en del. Vissa saker säger man helt enkelt inte till någon...
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: nääääää



HUR

Svarar du i telefonen: - halllåååå

Gör du när du är kär i fel person: oj, svårt.. kärleken tar över och man kan inte göra något åt det . sååå.....
Tycker du om gul-bil-leken: ooooooooont
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 1000000000
Mycket är klockan: 22:36
Hur många kontakter har du på msn: massor. Folk jag inte ens känner till och med.
Spenderar du en regnig dag bäst: inomhus mys med någon jag tycker om.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? ”Jag sitter och väntar på dig vid busshållsplatsen. När kommer du” ? – Tom

Pratar du med på msn just nu? Ingen alls
Ringde dig senast? Agnes
Pussade dig senast? Tom
Vill du kasta en sten i huvudet på? Hummmmm dig kanske? ....
Ska du träffa imorgon? Min familj.
Sov du med senast? Tom
Festade du med senast? Haha, med Karro igår.
Vem fick du senast sms av? Min bror

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: ja
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nja.. ibland kanske
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nej ? hahaha

 

.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: mahahhahaha, deeen eee miiiiiiiiiiiiiiiiiiin ;) <3

2010-12-23 @ 23:16:17
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0