jobbigt mer än jobbigt..

jaa, det är jobbigt. mer än jobbigt till och med !

ar min nya fostersysters dator och när jag går in på fb är allt på arabiska !! sjukt svårt och allt ser inte likadant ut som när man har det på svenska :O


ajja, hon kom i alla fall i torsdags, får inte berätta hennes namn och så men hon är i alla fall ur gullig och jättesnäll ! hon kommer bo här väldigt länge med och det känns skönt!!


snart åker jag och mamma och lämnar mina systrar. sen drar vi till sara för att lämna en väska hon ska ha :)
efter drar jag mig till tom och sen hem till karro. vi får se om vi kommer ut någon stans annars drar vi kanske oss till karin tror jag hon heter ?



pusss

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0