fuck school

Tummen upp för skolan !!


idag skippade jag iv valet för jag var så jääävla trött.
när jag kom till skolan satt alla i matsalen sen drog vi oss upp för att ha lite spyko med andreas eller vad han heter. han ville fan inte släppa in oss först !

vi jobbade inte så dom som ville jobba fick gå ut och läraren snackade med oss att vi måste vara tysta på lektionerna och skit. sen käkade vi något jävla köttkorv !! sjukt äckligt.

alla var fan helt jävla sega idag. Elin var depressed, Alex var allmänt seg, Malin har inget liv på helgerna och Adam är som han är. så vi bestämmde oss för att dra hem. så nu är jag hemma och ska fixa den hära skit svenskan och sen dra in till stan för att träffa Lara sen drar vi till jobbet. efter det blire lite vattenjumpa med syrran !

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0