och röker samma marlboro

kom hem för några dagar sen från tyskland.
veckan går knappt att beskriva med ord.. Den veckan var min bästa undersommarlovet!
vi skrattade i mängder, träffade folk från hela världen, åt äcklig mat, lovsång i timmar, kiss och bajshumor....

men snart åker jag vidare till frizon festivalen.. mina kära vänner är och handlar mat till det nu.
medans jag ligger i soffan och är sjuk..  sara den dumma sara har smittat mig!!

igår var jag och serverade på bröllop och som tack fick vi inte bara god mat utan 200 kr på bio.
så ikväll kanska jag bjuder med mamma på bio .. beror nog på min hals och näsa... hhaha









Bild ett : jag, min pojkvän och lydia.
bild två : vi sitter och äter äcklig mat...
bild tre : Jag och lydia.
Bild fyra : inga kommentarer om detta! men vi fick städa!!

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha



"jag ska tatuera en bajskorv häääär, den ska sympolisera mitt liv"

2010-08-08 @ 18:59:00
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0