Fucking happy birthday !

My name is Alice Berthilson and today is my fucking  birthday !

idag i skolan blev jag firad med sång och många kramar.
efter skolan drog jag till stan för att lägga undan en tårta och träffa sara för en fika!
sen blev det ett snabbt möte med laget. vet dock inte om jag ska forsätta... det återstår att se!
senare till stan för att träffa mamma och köpa tårtan..

efter det drog vi hem och lagade mat tills mina syskon kom. micke åkta på joga och mitt foser barn åkte till sin mamma tror jag. så vi var ensamna hemma. jag uppskattar det verkligen för jag har inte varit med mamma och mina syskon själva på över 2 år! älskar mina syskon mer än något annat på hela denna jord!
och på söndag åker jag med mina systarar och mamma till spanien en vecka! dock väldigt synd att min bror inte ska med, men det får bli en annan gång! :)  har haft en toppen dag!

puss på mina vänner och min älskade familj. älskar er massor!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0