You´re the lord of this nation! ♥





Hemma från en as skön helg,
lördagskvällen var helt underbar. så mycket som hände med så många personer.. det är sjukt !
sov hos lydia som lika så hennes morfar gjorde.

söndagen bärde det av till kyrkan vid 10 för att gå egenom lite.
och sen började det, jag skull stå på scen!
och för dom som känner mig, så hatar jag att stå på scen och prata för andra...
men det gick bra, som ni ser på bilden är jag kort och nådde inte upp.. men det funkade.

Habo folket har varit i linköping idag, och dom stannade kvar efter gudstjänsten och vi åt pizza med dom och hade det allmänt gött...
snart ska jag ta bussen in till stan för att träffa mina brudar på en fika !

pusss...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha som lika så hennes morfar gjorde! stört fin helg.

2010-04-25 @ 17:26:05
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0