I will never ever get to kiss you again....










Dagen har bestått av trötthet, arghet och ännumera arghet av att jag inte har kunnat träna på grund av att jagska få lugnande på torsdag!

Idag var alla ettor på birgitta skolan på besök på katedral, och direkt när jag kom dit fick jag tanken " fan vad bra att inte jag går här, vad är det här för skit skola ? " vi var i alla fall där på Dont drink and drive grej, och vi fick se en film.. kan säga att alla som såg den filmen vart inte jätte peppade till att dricka alkohol på valborg...
nu sitter jag här och ska allderles strax plugga data för sen kommer min morbror hit, :)

Because of you
I will never stray too far from the sidewalk
    Because of you
            I learned to play on the safe side
   So I don't get hurt

.


Kommentarer
Postat av: SzeSze

vad är det du säger alice :o?? har hört att birgitta är en skitskola ;)

2010-04-27 @ 18:49:36
URL: http://greenberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

sze-sze tyvär är det så att det är katedral som är det ;)

2010-04-28 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0