följ ditt hjärta.



Kvällen igår var sjuk. Började med att jag och marina träffades i stan en snabbis sedan tog hon jag och karro bussen till rece för att sedan byta buss till ekägen.  Vi kom dit runt 7 tiden och då var alexander och johan redan där.. så vi drog oss ner till sjön, havet,  ån eller nått och började grilla. Jojja kom även dit och alek drog hem för hon mådde inte bra.. Sedan var väldigt kallt så vi drog oss tillbaka till matilda och då började folk att komma.. kvällen bestod av mycket badrum och badkar. Kvällen bestod lite väl mycket av A.N.. men det var trevligt på sitt sätt..  jag, johanna, marina, karro , jimmy, Yalda och amir sov över hos matilda och jag gick upp tidigt för att åka med min familj till lager 157. Kom hem med en hel del där ifrån. Och ikväll blir det att chilla med grill och goda vänner i skäggetorp !

 

Puss..

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0