23:11

heligen har varit grym!

Fredag: började med skola sedan till stan för att äta lunch med mina systrar och mamma..
sen hem för att sätta på sig en blöja. jag var nämligen på maskerad hos joel på kvällen, där jag även sov...

Lördag: stan på morgonen vid 11 för att ställa jävla fucking frågor om miljön! :O
sen åkte jag och johanna hem till mig för att fixa oss för att åka på party till Alek!

Söndag: konfa hela dagen i askeby, inte det roligaste.. men lärde mig mycket i alla fall....
efter det drog jag hem och sov ett ganska bra tag. sen in till stan för en grymt mysig fika med maria på yngves
tack föör det maria, efter stan tog jag bussen hem med jennifer vi  kollade på beck med massa chips och glass. mummmms!!!

(min svenska är inte den bästa...)

I am sorry
that I lately haven´t show you
that I love you as much as i really do ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0