21:01

en mr S är gott.

kollade för ett tag sen på sofias blogg.
hon hade ett inlägg om darin hur mycket hon gillade honom för väldigt länge sen.
och jag började tänka tillbaka på tiden då jag var med jad, yalda och bella hur vi gick på hans konsert.
jag var fan en sån där fjortis jävel som avgudade honom.
i alla fall så gick jag in på youtube och började lyssna på min favorit med darin "sail the ocean"
kanske är dags att börja lyssna på darin igen. eller i alla fall i smyg..

för övrigt var jag på lager 157. alltid lika roligt att vara där, man kommer ju inte hem utan något där ifrån liksom!
nu är det film som gäller!
bilden nedan är på mig jad och sabbie som jag var med igår kväll. ( plus många mer )





bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0