Bög?

jag har träffat en kille två gånger tidigare.
och idag var det färsta gången som jag verkligen var med honom. (misstolka mig inte)
och idag sa han till oss att han var bög. först tog jag honom inte serigös. men sen var det verkligen det..
medans dom andra satt kvar på steves gick jag och han till hemmakväll för att köpa lite grejer och jag trodde på att han
verkligen var bög... sen kom vi tillbaka där alla andra var och snacka lite till tills jag skulle gå till min buss..
han följde med mig, och tror du inte då att han säger till mig att han inte är bög och att alla andra fick reda eller redan visste om att han inte var bög..
jag som ville ha en bögkompis!

aja, det var en rolig kväll i alla fall. tack till er som var med!

bild från maskeraden, och bilden tog jag från Alek!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0