02:54

Heligen har varit lång och jag har för den mesta delen varit sjuk.

Fortfarande lite sjuk, men det är över snart hoppas jag...


Dagarna har bestått mest av grillnig både torsdag och lördag..

Och det har varit med samma folk, gött folk. Så jag klagar inte direkt..


I morgon ska även min älskade Lydia döpa sig,

Agnes, Dannee, David, jackob, josef, cornellia, ellern och många fler konfemera sig..

Och jag tar konfa om bara två veckor. Längtar som bara den...

Min dag i morgon kommer även att bestå av massor av plugg hela dagen.

Inte det roligaste, men det måsta göras.... tyvär...


blir att sova ska bara kolla klart på OC och snacka färdigt med folk på msn..

(Bilder från dagarna som gått kommer neden)














Bilderna tagna från lantis, sara, linda, agnes, hannes.


 

jag Älskar mit liiiiiv.


Kommentarer
Postat av: s

aaaa, du var ju bara tvungen o lägga ut bilden på din blogg också din lilla skitunge! men jag tycker om dig ändå alice (:

2009-05-26 @ 18:26:41
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0