jag är kär.






Jag är verkligen kär i Matthew Williamson nya kollektion till  H&m, jag ska nämligen köpa en bikini som han har designat... den är helt underbar. hur fin som helst, hans kollektion som han har gjort kommer tyvär inte komma in till lingköpings H&M... men den kommer ut på H&M´s hemsida den 14 maj. så på onsdag ska jag vara vacken lite extra länge för 10 över 12 ska jag köpa den bikinin... jag vill verkligen ha den. deras reklam finns på youtube kolla in det.
det är värt att se. http://www.youtube.com/watch?v=0blx2MpkNLc
annars har jag haft en bra dag, tyvär i morgon kommer jag ha NP i kemi i mogon, och det står redan IG i min panna.
Bilder från Matthew Willamson kommer nedan....











Jag ska ha den här!.


Vissa är gjorda för varandra
men jag trodde ni var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0