skolavslutningsfoto . . . .

Jaaha idag vare foto i skolan, fotot är ett avslutningsfoto som alla nior i hela svergie tar, för

Att sedan tävla om den bild som är bäääst. Min klass är nog inte bäst men bra är vi.

Vi bestämde oss precis innan men  allt blev nog bra till slut...
idén vi kom på var att  alla skulle var kineser, så alla målade sig gula i ansiktet utom sze marina och matilda
som redan var döda, för natta och jad skulle döda alla andra i klassen, dålig ide. meen meen....



( jag, Danus, Alek. )
det  ser verkligen helt sjukt ut med allt gult i ansiktet....

( jonathan, Alek )


( Jas, Jag, Jonte )  HAHAH!


( jonte, Robert )


( jad, Jag, Sabbie, Danus, Jonte, Alek )


( Sabbie, Danus )



,


Kommentarer
Postat av: Lydia

hahaha, du borde va gul i huvet oftare Aliiice !;)

2009-03-18 @ 14:12:56
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0