skäggetorp,

Jag har inte vart så aktiv på bloggen nu den senaste tiden,finns ju inte alltid tid till der,  men det ska  bli bättre:)

under hela veckan har vi bestämt att vi skulle på festen i lambohov, men sen vart det bara tre kvar,
det var jag joahanna oh Alice f som gick, ungefär 3 timmar innan vi skulle dra får vi reda på att det inte skulle vara i lambohov utan att det var förflyttat till T1, så vi drog dit, när vi sitter på bussen ringer sara och säger att det inte är någon fest, han som hade festen kunde inte hyra lokalen så dom var i deras lägenhet, jag gick in där för att snaka med linda då såg jag, det var bara folk från min skola där....

jag johanna alice f jimmy och sara tog bussen till rece för att sen ta en annan buss in till stan:P
vi gick till BK satt där hur länge som helst, sen kom det lite annat folk,...

och snart kommer sara till mig för vi ska åka till skäggetorp hem till jonte och vara där med massa folk, :)




 
 ( Bild från igår. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0