´pirre, benny och alla andra med en öl på en lördag´

Pirres kompis, benny bor mitt i stan, och nästan vid köket har dom ett fönster, nahe? har dom ett fönster?

det låter ganska sjukt, och det är väldigt sjukt, är man i lägenheten kan man gå ut och sätta sig på taket,

jag och lydia satte oss där, i lördags då solen var på högsta grad, hur härligt som helst,

dom satt där och drack sin öl och bara hade grymt skönt bryde sig inte om kvällen,

hur det skule bli eller vad dom skulle göra, låg där på taket och tänkte lite,

Tänkte på att när jag väl har flyttat till tallboda kommer faktiskt jag med att kunna vara på taket,

kunna ligga på taket och inte bry sig om någoting, bara ligga där.

fy fan vad skönt,! jag vill ha sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0