23:12

idag är det söndag, och det började med att jag gick upp vid nio ungeäfr för att fixa mig för idag tog jag nämligen konfa,
alla frågar hur känns det. men jag tycker att jag känner igen skillnad efter min konfirmation, mer det att jag har bekräftat min tro till gud. mikke hade med sig sin kamera, men jag måsta minska alla bilder för dom är förståra att lägga in..
efter vi alla fotografin ochallt gick jag och åt med min familj, sen vidare hem där jag sov,
sedan gick jag, karro och johanna och fyrade våran konfirmation med varandra och med lite våffler.. muuuums..

fler bilder kommer, för som sakt måste ju minska alla bilder....














Tog över 200 bilder, så fler kommer....

bara jag tänker på det ,
så skrämer det mig.


Kommentarer
Postat av: Jonna :)

rösta på mig http://denimgirl.blogg.se/2009/june/nu-manadens-blogg.html#comment så är du snäll :)

2009-06-08 @ 00:28:18
URL: http://typbeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0