23:01

I fredags så var vi hemma hos matilda i ekägen ocg fyrade henne och marina som har fyllt år,
dom bjöd på massor av super god mat, och tårter. hur ska jag säga att kvällen slutade i ekägen?
men mycket tårar? det stämmer väldigt bra tycker jag..
vi såg i taket lysser stjärnorna, först började några gråta av att mamman dör, men i slutet av filmen så är det skolavslutning och vi kom på att mindre än en vecka slutar vi 9:an. så alla började gråta jätte mycket, så jag och matilda fick tvätta av oss sminket för vi såg allderles förjävliga ut....
efter att jag hade varit i ekägen drog jag in till stan och var lite med folket, vi träffade 3 grymt sköna killer :)



 

du!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0