22:18

Idag kom jag och karro lite sent till träningen för att vi hade varit i kyrkan och provat kläder tills på söndag,
då jag tar konfermationen... igen.. när vi kom till träningen var det bara 6 st där, och det små regnade lite,
vi körde tunering typ, och jag var med våran tränar tim, vi vann totalt, men karro och erik vann totalt mässigt, svårt att förklara.. men under final matchen så började det ös regna, men det var faktiskt väldigt roligt att spela då. :)
på tisdag kan jag och karro inte komma för vi ska till stockholm med alla nior i skolan.
jusst dengången vi inte kan komma ska erik och tim ha på sig ett svea linne som någon hade lämnat kvar där..
men dom andra lovade att ta kort på det till oss..


För övrigt slutade våran gympa leketion i tårar för både läraren och elver..


You should let me fuck you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0