17:42

oooj, det var länge sen jag skriv i bloggen, men tiden finns inte där.. 
men jag är hemma från en vecka på bjärka. Bjärka 09 var nåt enomrt mycket kärlek :D Tänk er en vecka med endast mycket bra/roliga/underbara/snygga/nya/gamla vänner! Det resulterar i en veckas asgarv..

Det har varit massa lagtävlingar och sånt skiiiiiiiiiiit kul! Vårt lag var ju helt klart bäst! GööttVuull ;D 
som bland annat jag, sara nisfolk, emmy och matilda var med i, grymt lag.

Det har hänt för mycket för att berätta men som sagt var en massa tävlingar, möten, såpa saker, och gala kvällen

Dygnade sista natten med Alice, Maria, Agge, Fille Agnes.. men jag och Agnes somnade i ungeäfr 30 minuter så vi klarade inte hela natten, men maria och agge gjorde det!
ungefär en timme höll maria fille vaken men sen fick han nog så han sprang in i sitt rum och låste dörren och somnade..

hade inte tänkt åka i år egentligen, men det vart så ändå. och jag ångrar inte en sekund av det!
bara ett år kvar till nästa bjärka..
och bara två år kvart tills man kanske är ledare på bjärka.

bilder kommer kanske inte. för jag hade igen kamera med mig, vilket var synd.
snart ska jag till joel och mysa, gött.!


byyyyye


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaa bjärka ftw :D snott lite text från mig (A) Ser iaf fram emot nästa år :D PUSS

2009-07-12 @ 14:18:38
Postat av: saraah

braallaaan, kan inte svara pa sms till dig, vet int varfor, men varje gang du smsr kommer samma sms typ...60 ggr! haha, aaa elr har httat en vattenpipa for 180 ja ska kopa sa de blir chiill nar ja kmr hem :D btw har ja inte rad med oland o mina foraldrar vagrar hjalpa till o betala sa blir inget for mig....:( puusss.

2009-07-13 @ 10:21:13
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0