21:

IGÅR:
Igår vare fett slappt, först började jag med B-språk
vilket var helt jävla sjukt, jimmy och alek var helt jävla omgna dom

satt och ritade kukar i min engelska bok.. men det är ju såndana är dom. :P

efter det hade vi rast i 40 minuter, vilket var lite segt men sen hade vi syslöjd vilket som är alltid lika roligt.
sen svenska då hade jag prov om hitler om skit, gick
Skit Dåligt !!
sen hade jag hemkungsskap med killarna i 9E som gick okeej, gjorde piroger dom var goda...
sen hade jag syslöjd igen! kan det bli bättre ha sitt bästa ämne två gånger på en dag?
efter skolan var jag med sara, lydia joel, maria och pontus var med dom ett tag sen vart det hem och plugga,



IDAG:
Först skola som vanligt, kan det inte vara något som förändras eller?
allt i skolan är så jävla tråkigt, inget nytt händer!!
efter skolan gick jag hem till johanna och sov, Hahahaha!
sen träning, ;)
för övrigt fyller danne 15 år idag, och behöver inte andvända hjälm längre utan ett annat skydd :P

Byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0