13:08

igår var jag i sporthallen och ´kollade´på johannas match,
hon vann mot en kille! grattis.



efter det drog jag jimmy och Alek in till stan vi gick mest runt jimmy köpte cigg till alek och sedan gick han för han skulle jobba tror jag. så jag och alek gick och åt. men jag åt ingeting av min mat för jag mådde så jävla illa..
så jag åkte hem väldigt tidigt och la mig och sov så jag skulle orka med kvällen..


men när jag vacknade mådde jag inte bra då heller men jag och sara åkte på födelsedagsfest i alla fall...
det var mina systrar som hade festen och det var kul att vara där men sjukt skumt eftersom alla som var där var typ runt 25 års ålder.. men men jag och sara hade kul ändå:) efter att vi hade varit där ett ganska bra tag gick vi in till stan för att träffa agnes och maria. men dom hade inte kommit när vi var där så vi gick till steves för att träffa karro, johanna och alek så vi satt där ett tag. sen gick vi ut och träffade maria och Agnes.. vi träffade även MR Kurd jäveln som även gick och fikade med oss.. sen tog jag bussen hem och sov!
så snart ska jag dra till min syster igen och hjälpa dom städa sen ska hon plugga lite med mig..
mår fortfarande inte jätte bra.. mamma säger att det kan vara maginflensa. men jag överlever!
får se om jag orkar med söndags fikat ikväll..

fler bilder från kvällen kommer senare när sara har skickat dom till mig.

puss på er!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0