grilla kött

Vaknade för en stund sen, och insåg att det har rengnat, så typsikt när vi ska grilla ikväll..

Igår var jag även och grillade på landet hemma hos lydia, med joel sara och lantis...

Vi satt utanför lydias nya hus och grillade kött, mycket gott.

Joel och lantis fick för sig att träffa jenny, mikke ch Pf  så dom började gå.

Jag sara och lydia satt kvar och åt kött, då vi ser att jenny mikke och Pf kommer till oss,

Dom har alltså gått om varandra...


Efter fick vi skjus av joels pappa till rece,

Självklart hade jag missat sista bussen med tre minuter!

Aaaja, det vara bara att ringa mamma och be henne hämta mig, under tiden vi väntade på att min mamma skulle komma  kom det några blattar och var kaxiga mot lantis. Men det är vell så det är?



Ikväll blir det grill fest i ekägen! (:  

Du gjorde ditt val,
du valde fel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0