081006

Det fär är mitt första blogginlägg får vell se hur det går, haha
Idag vare en sjukt slapp dag, skolan började med B-språk där vi läste en as dålig text .. sen satt jag, S och M i bibblan det var trevligt, :) sen vare syslöjd. det var kul, men jag ligger jätte mycket efter, moste ta hem och jobba... sen vare svenska, gick as bra vi, tränade inför nationella... efter det slutade jag för det var igen tjejgrupp. så jag slutade kl 12 idag, superskönt!
efter skolan gick jag och A till stan för vi skulle ta bussen till abisko, sen vare hem låg hemma sov lite, sen vara att sätta på sig tränings kläderna för att gå och träna med syran! sen hem till henne lagade lite mat kollade på the hills sen vare hem skriva klart svenskan på datorn och nu tittar jag på i ditt ansikte sjukt bra!
Köpte ny leggings i heligen  Gina trico 149kr
Syns kanske inte jätte bra, men jag har nya leggings. Gina trico 149kr

Kommentarer
Postat av: Lydia

UPPDATERA ÄLSKADE BARN!<3

2009-01-13 @ 21:22:21
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0